PRO-IN Advies bv is een assurantie advieskantoor.
PRO staat voor professionals en IN voor insurance. PRO-IN Advies doet risico-advisering, verzekeringsadvies en preventie-advies.
De doelgroep van PRO-IN is de glastuinbouw en de zakelijke dienstverlening (Handel, Industrie en Dienstverlening).
Studio MK kreeg de opdracht om de huisstijl te ontwerpen.
Als dimensie is betrouwbaar gekozen. Kernwaarden als persoonlijk, creatief, vooruitstrevend en verrassend typeren PRO-IN.
In het beeldmerk geeft de blauwe streep onder pro de ondersteunende rol van de professionals aan. De streep boven in visualiseert de beschermende werking van verzekeringen. Alles exact op maat want PRO-IN ontzorgt de klant door maatwerk service.
Als pay-off is ‘zoals verzekeren bedoeld is’ bedacht. Het handgeschreven font benadrukt de persoonlijke benadering.
Ook in de website van PRO-IN is de huisstijl doorgevoerd. De website is gebouwd door Goedemiddag!