Huisstijl PRO-IN Advies

Huisstijl PRO-IN Advies

PRO-IN Advies bv is een assurantie advieskantoor.
PRO staat voor professionals en IN voor insurance. PRO-IN Advies doet risico-advisering, verzekeringsadvies en preventie-advies.
De doelgroep van PRO-IN is de glastuinbouw en de zakelijke dienstverlening (Handel, Industrie en Dienstverlening).

 

Studio MK kreeg de opdracht om de huisstijl te ontwerpen.
Als dimensie is betrouwbaar gekozen. Kernwaarden als persoonlijk, creatief, vooruitstrevend en verrassend typeren PRO-IN.

In het beeldmerk geeft de blauwe streep onder pro de ondersteunende rol van de professionals aan. De streep boven in visualiseert de beschermende werking van verzekeringen. Alles exact op maat want PRO-IN ontzorgt de klant door maatwerk service.

 

Als pay-off is ‘zoals verzekeren bedoeld is’ bedacht. Het handgeschreven font benadrukt de persoonlijke benadering.

 

Ook in de website van PRO-IN is de huisstijl doorgevoerd. De website is gebouwd door Goedemiddag!

Huisstijl Evyworks

Evyworks begeleidt organisaties tijdens een veranderingsproces.

 

Het beeldmerk visualiseert Eveline die tijdens de begeleiding van dit proces deel uitmaakt van de organisatie. Dit beeldmerk bevat alle kernwaarden : stevig, menselijk en efficiënt.
Haar perfectionisme zie je terug in de fijnmazige embossing. Het logo en de tekst zijn met zilveren folie op 540 gsm ebony black papier van colorplan gedrukt.

 

De huisstijl is ook doorgevoerd in de website van Evyworks (gebouwd door Jem-id).

Logo Nowaten

Logo Nowaten

Adriaan Vink is holistisch masseur. Zijn bedrijf heet Nowaten. Dit betekent ‘Hij die luistert’. Nowaten helpt je om te leren luisteren naar je lichaam. Om balans te vinden.

 

Het ontwerp is uitgegaan van de gedachte dat je in de spiegel kijkt en blij bent met wie je ziet. Prachtig gevisualiseerd door een stevig woordlogo te spiegelen. Als je het beeld 90 graden draait, zie je een totempaal. De persoon Nowaten is een medicijnman die leeft in de bossen van Michigan. De kleuren van het medicijnwiel zijn gebruikt in het logo.

De losse vormen worden als vormelementen gebruikt. Een aantal zie je terugkomen in het briefpapier.

 

Het drukken van de visitekaartjes is uitgevoerd door NIVO

Logo Westlander Bier

Logo Westlander Bier

Sven en Crispijn bedachten een streekbier waarbij de smaak samen met de inwoners van het Westland bepaald is. Het begin van een traditie!
 
Studio MK kreeg de opdracht om het logo voor dit bier te ontwerpen. Historische monumenten van het Westland zoals de molen van Monster, de Noorderkerk in ‘s-Gravenzande en de watertoren van Naaldwijk bepalen grotendeels de vormgeving. De Westlandse kleur groen en de daken van de kassen zijn als vormelementen toegevoegd.
 
Dorst gekregen! Kijk op Westlander Bier waar je dit biertje kan drinken!

Huisstijl Sallo’s

Huisstijl Sallo’s

Sallo’s catering en organisatie heeft passie voor eten en laat haar klanten graag genieten! Dagelijks bezorgen zij lunches bestaande uit diverse broodjes. Hiernaast verzorgen zij de catering op locatie. Ook hebben zij een leuke brasserie in het Forepark waar je heerlijk kan eten. Sallo’s heeft een grote vaste klantenkring waartoe ook Sociëteit de Vereeniging behoort.

 

Studio MK kreeg de opdracht om de bestaande huisstijl te vernieuwen. De nieuwe huisstijl moet toegepast worden op alle producten die zij gebruiken : visitekaartjes, briefpapier, enveloppen, broodjesdozen, menukaarten, koffiezakken, servetten, stempel, schorten, autoreclame, vlaggen, glasfolie bij Brasserie, jubileumlogo, cadeaucards. Een mooie opdracht!

 

Dit project is uitgevoerd in samenwerking met Brenda van Renssen Ontwerpbureau. Want 1 + 1 = 3!

 

Geïnteresseerd? Neem dan contact met ons op.

Logo Lynos

Logo Lynos


Lynos is een organisatie die zich richt op Human Research, Coaching, Training en Mindfulness. Lynos werkt op een professionele wijze zonder de mens en de realiteit uit het oog te verliezen.
 
Aan Studio MK de uitdaging om de visuele identiteit vorm te geven. De vier activiteiten zijn terug te vinden in de 4 kleuren. Blauw staat voor betrouwbaar (HR), magenta voor persoonlijk (Coaching), geel voor optimistisch (Training) en paars voor spiritueel (Mindfulness). De vorm is tot stand gekomen door de L te buigen. Dit gecombineerd met transparantie geeft een mooi beeld. Hierdoor ontstaan er stevige hoeken. Dit visualiseert Lyanda haar kracht om mensen te helpen om te veranderen (buigen).

Logo Website020

Logo Website020

Website020 is een jong bedrijf uit Amsterdam dat websites bouwt en onderhoudt.

 

Trots op zijn vestigingsplaats was de PMS-kleur van het logo al snel bepaald. Het logo van Amsterdam is niet alleen voor de kleur maar ook voor de vormgeving als inspiratiebron gebruikt. Vandaar 020 onder elkaar. En de punt visualiseert dat het om websites gaat.

 

Voor zijn specialiteit het bouwen van webwinkels hebben we een leuke variatie bedacht!

Logo Way2Trade

Logo Way2Trade


Way2Trade is een bedrijf dat de exportbelangen behartigt van het bedrijfsleven.
 
Studio MK kreeg de opdracht om de gehele huisstijl te ontwerpen. Tijdens het brainstormen was het sleutelwoord beweging.
 
Way2Trade brengt de boel in beweging. Way2Trade is de steen die je in het water gooit, waardoor er beweging ontstaat. Cirkels die zich naar buiten bewegen.
 
De w staat centraal. Is het de w van water? Of wind? Of world? Of gewoon van Way2Trade?

Logo Uniscape Telematica

Logo Uniscape Telematica

Uniscape Telematica is een dochterbedrijf van Uniscape. Deze onderneming richt zich op het aanleggen van glasvezel in kantoorpanden.

De vraag aan Studio MK was om een variant te bedenken op het logo van Uniscape. Zelfde vormgeving maar andere kleuren. En een andere pay-off.

Tja, als je postadres de Prinsengracht is dan is de kleurkeuze snel gemaakt. Grachtengroen! En als tegenkleur turqoise voor het heldere wauw effect.

Logo Tradelink

Logo Tradelink

Tradelink EurAsia is een internationaal bedrijf met een brugfunctie tussen Europa en Azië voor productregistratie. Kernwaarden die Tradelink typeren zijn Persoonlijk, Toonaangevend en Efficiënt.

 

Voor het ontwerp van het logo heb ik mij laten inspireren door het woord verbinden. De t, l en i van tradelink zijn versmolten tot een één letter die als een paraaf is neergezet. De paraaf en de ronde stempelvorm symboliseren de goedkeuring voor de productregistratie. De ster staat voor toonaangevend.

 

Het visitekaartje is zo mooi geworden door de combinatie van embossing en boekdruk op zacht papier!