Met de campagne ‘WORDVERN!EUWERT’ wil deRotterdamseZorg dat medewerkers en stagiaires uit de zorg met goede ideeën komen om anders te gaan werken: slimmer, innovatiever.
Aan Studio MK de vraag om een beeldmerk en woordlogo te bedenken. Een uitdagende klus. De vorige campagne was ‘WORDRAATGEVERT’. Deze campagne is zeer goed verlopen. Het campagnebeeld was een uil. De uil als symbool van wijze raad. Ook voor de nieuwe campagne is een uil gekozen. Dit geeft de verbintenis met de vorige campagne aan. In het hoofd van de uil, zit de vorm van een hart. Dit geeft de verbintenis met de zorg aan. Het verloop in de kleur visualiseert de verandering in de zorg.
De zorg moet veranderen, wil de zorg van morgen klaar zijn voor de toekomst.
Door zorgverleners uit het werkveld mee te laten denken, creëert dit meer bewustwording en denkkracht. Het geeft ook een gezamenlijk verantwoordelijkheidsgevoel.
Vijf goede ideeën worden uitgevoerd. Van idee naar werkelijkheid. Als beloning krijgen de winnende ideeën de benodigde kennis, kunde en financiële middelen om hun idee uit te voeren.
DeRotterdamseZorg gaf Studio MK de opdracht om promotiematerialen te ontwerpen voor de studiekeuzebeurs in Ahoy in Rotterdam. De doelgroep is de 14-18 jarige die op het punt staat een vervolgstudie te kiezen. Het doel is om deze jongeren te enthousiasmeren voor de zorg!
Studio MK heeft een achterwand van 7 meter breed en 2,5 m hoog ontworpen bestaande uit 2 ixxi’s en een doek.
De boodschap is : Wij zijn op zoek naar jou!
De 5 portretten vertegenwoordigen de 5 zorggebieden. Op het doek staan kernwoorden die de zorg typeren en die jonge mensen aanspreken. Het studie-overzicht maakt inzichtelijk welke opleidingen er zijn in de zorg en wat voor beroep je ermee kan uitvoeren.
Alle ontwerpen zijn duurzaam.
Meat & Co is een gezellig grill restaurant in Alkmaar.
Om meer naamsbekendheid te krijgen, heeft Studio MK, in opdracht van Queen of Hearts, een campagne gemaakt. Uitnodigende koppen, lekkere foto’s en een mooie aanbieding. Krijg je ook zin om hier te gaan eten?
Studio MK kreeg de opdracht van Queen of Hearts om een campagne te bedenken voor Nunazorg. Nunazorg regelt voor nabestaanden nazorg op maat, beginnend bij ieders persoonlijke hulpvraag.
Studio MK heeft gekozen om diverse persoonlijke hulpvragen te belichten. Door beeldvullende close-ups te gebruiken, creëer je indringende foto’s. Hiermee wordt de kijker gedwongen naar het onderwerp te kijken. De witte vlinder op de foto visualiseert de overleden persoon. De tekst verwoordt de hulpvraag. Een prachtig project waar je stil van wordt.